Lansare curs Managementul calității în instituțiile publice
2017-01-12(CAP) Managementul calității în instituțiile publice
Care este probabilitatea ca două sau mai multe persoane să aibă aceleași așteptări atunci când vine vorba despre servicii publice de calitate? Atunci când punem în discuție calitatea, trebuie să fim conștienți că oamenii sunt atenți la diferite aspecte ale serviciului public în discuție și că acordă o importanță diferită fiecăreia dintre aceste caracteristici. O persoană poate fi atentă, mai întâi, la comoditatea cu care serviciul poate fi accesat, în timp ce o altă persoană este atentă la termene și la măsura în care acestea sunt declarate și respectate. Cel mai adesea, evaluarea calității unui serviciu presupune luarea în considerare a unor combinații de caracteristici.
Calitatea serviciilor în instituțiile publice este o temă provocatoare și de actualitate. Prezentarea principiilor unui management eficient al calității, liniile directoare pentru aplicarea în practica instituțiilor publice a prevederilor standardului ISO 9001:2015 (ISO 18091:2015), a principalelor instrumente utilizate în controlul și asigurarea calității sunt temele centrale ale acestui curs. Multe exerciții și aplicații practice, pe situații concrete din activitatea instituțiilor publice din România, dobândirea deprinderilor necesare implementării unui sistem de management al calității în organizația dvoastră, sunt printre avantajele celor care participă la curs.
Lector: Silviu Ispas
Condiții de acces: studii superioare finalizate
Certificare: certificat PROIS-NV
Durata cursului: 25 ore în 4 zile
Tarif: 500 lei
Înscrieri: AICI
***
Alte cursuri:
(SDL) Strategii de dezvoltare a serviciilor sociale
(MAP) Managementul proiectelor cu finanţare nerambursabilă
Cursurile PROIS-NV
PROIS-NV reprezentat în COMITETUL DE COORDONARE A MANAGEMENTULUI ACORDULUI DE PARTENERIAT 2014-2020
COMITETUL REGIONAL NORD-VEST PENTRU PROBLEMELE ROMILOR